Veelgestelde vragen

1. Bestellen lukt niet. Wachtwoord werkt niet.

Wil bestellen niet lukken en/of werkt uw wachtwoord niet? Probeert u te bestellen vanuit een beveiligde omgeving, bijvoorbeeld vanaf uw werk?
Naw heeft uw werkgever dan zijn internet beveiligd. Probeert u het dan vanuit huis, met uw eigen computer.

2. Hoe neem ik contact met jullie op?

De snelste manier om ons te bereiken is per mail: info@ikenmijnkind.nl
Onze klantenservice beantwoordt en helpt u zo snel mogelijk. Ook in de avonduren.
U kunt ons ook bereiken per telefoon 045-5212416.

Ons adres is:
Ik en mijn kind
Postbus 138
6430 AC Hoensbroek

3. Kan ik nog iets aan mijn order toevoegen?

Helaas kunt u aan een order niets meer toevoegen.
Waarom niet? Als u uw order geplaatst heeft, gaat deze direct in verwerking en wordt klaargemaakt voor PostNL. PostNL haalt de order op bij ons en dan kunnen wij niets meer toevoegen.

4. Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retour heb gestuurd?

Op de dag dat wij uw retour ontvangen, betalen wij het bedrag terug en brengen wij u per e-mail hiervan op de hoogte, de verwerking van de betaling kan 1-2 werkdagen in beslag nemen.

5. Wat is de status van mijn bestelling?

Als u inlogt, ziet u de status van uw bestelling. U kunt zo de hele procedure volgen.

6. Uitleg als een artikel manco of niet meer leverbaar is.

Hierbij enige uitleg over het niet meer te leveren artikel.

Tijdens het inpakken controleren wij uiteraard de kleding. Soms gebeurt het dat net dat laatste artikel een weeffoutje of een vlekje heeft. Dat leveren wij dan natuurlijk niet uit, maar sturen dit artikel terug naar de leverancier. Wij begrijpen dat dit voor u niet leuk is, maar aan een beschadigd kledingstuk heeft u natuurlijk ook niets.

Hopend op uw begrip.

7. Wie zit er achter Ik en mijn kind?

De webwinkel Ik en mijn kind is een dochter van Mijn mama en ikke BV, een leuke bekende winkel in Geleen waar men voor alles op babygebied terecht kan; van kleding tot en met kinderwagens.

Elly Wijshoff is degene die deze winkel met veel plezier al bijna twintig jaar runt. Vakmanschap staat hoog in het vaandel van deze babyspeciaalzaak.

Mijn mama en ikke is in de wijde omgeving bekend door de goede service en scherpe prijzen. Uiteraard hebben wij ook een eigen website: www.mijnmamaenikke.nl, waar veel van onze topmerken online te verkrijgen zijn.

8. Waarom meten jullie de kleding niet op of beantwoorden jullie geen uitgebreide vragen over een
kledingstuk waar ik interesse in heb?

Onze artikelen zijn erg prettig geprijsd. Als wij moeten meten moet daarvoor iemand in dienst genomen worden. Dat zou een prijsverhoging tot gevolg hebben en dat is wat wij niet willen. Wij willen u onze artikelen voor de beste prijs kunnen aanbieden.

9. Wat is een Klarna-factuur?

Met een Klarna-factuur kunt u achteraf betalen, na ontvangst van uw bestelling. U koopt dus in feite op rekening.

Dit kan tot een bedrag van maximaal € 250,00.
Wij hebben dit uitbesteed aan MultiFactor.

U kiest op de betaalpagina voor 'Betalen na ontvangst (€ 1.99)', vult uw geboortedatum en bankrekeningnummer in en klikt onderaan de pagina op de oranje Bestellen en betalen knop, uw gegevens worden binnen enkele secondes door MultiFactor gecontroleerd en als alles in orde is krijgt u een bestelbevestiging. Dat is alles.
Uw bestelling wordt door ons verstuurd en u krijgt een factuur van MultiFactor. U hebt twee weken de tijd om die te betalen. U kunt betalen via uw eigen bank, via Telebankieren of naar de bank gaan en het geld overboeken.
Let op dat er extra kosten mee zijn gemoeid van € 1,99 per bestelling.
Vanaf het moment dat u besteld hebt, hebben wij de vordering van u overgedragen aan MultiFactor. Voor vragen omtrent uw betalingen moet u dan ook bij MultiFactor zijn en niet bij Ik en mijn kind. Voor vragen omtrent uw levering kunt u natuurlijk wel bij Ik en mijn kind terecht. Wij vragen u vriendelijk MultiFactor hier a.u.b. niet mee te belasten, want de medewerkers van Klarna kunnen daar geen informatie over geven.

Contactgegevens en openingstijden van de klantenservice van MultiFactor:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:30
Telefoon: 0900 - 685 8400
E-mail: support@multifactor.nl

10. Ik heb een vraag over mijn MultiFactor-factuur

Wanneer u vragen hebt over uw factuur (als u gekozen hebt voor achteraf betalen via MultiFactor), kunt u contact opnemen met de klantenservice van MultiFactor.

Contactgegevens en openingstijden van de klantenservice van MultiFactor:

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:30
Telefoon: 0900 - 685 8400
E-mail: support@multifactor.nl

11. Betalen via Betalen na ontvangst lukt niet.

Indien u een bestelling op rekening wilt doen via Betalen na ontvangst, kan het zijn dat u een foutmelding krijgt.

Contactgegevens en openingstijden van de klantenservice van MultiFactor:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:30
Telefoon: 0900 - 685 8400
E-mail: support@multifactor.nl

12. Mijn betaling via iDeal of PayPal is mislukt. Wat nu?

Indien een betaling via iDeal is mislukt ontvang u vanzelf een email met een link om alsnog via iDeal te kunnen betalen.

Hebt u geen orderbevestiging gehad, stuur ons dan a.u.b. een e-mail (liefst via de contactpagina) . Wij sturen u dan een nieuwe orderbevestiging.

Ook kunt u inloggen in 'Uw klantgegevens'. Daar vindt u een overzicht van uw orders.

13. Ik heb geen kortingscode. Waarvoor dient deze?

Wij delen voornamelijk kortingscodes uit om nieuwe klanten te werven of om onze trouwe nieuwsbriefabonnees te belonen (schrijf u daarom dus zeker in!). Het is dus heel normaal dat u geen kortingscode hebt.
Hebt u wel een kortingscode, dan kunt u die invullen op het betaalscherm. Let op, want de code is hoofdlettergevoelig. Op het volgende scherm ziet u dat de code is toegepast.
Krijgt u een foutmelding, dan kan het zijn dat:
- u de code reeds hebt gebruikt;
- het maximaal aantal codes is bereikt (indien alleen voor de eerste zoveel klanten);
- het minimum orderbedrag te laag is;
- de code alleen betrekking heeft op kleding (is vrijwel altijd het geval) en u ook andere artikelen hebt gekocht, waardoor u het minimumbedrag aan kleding niet haalt;
- de einddatum van de code voorbij is.

14. Wanneer krijg ik mijn bestelling geleverd?

Wij versturen uw bestelling uiterlijk drie werkdagen nadat u heeft betaald. Indien u via iDeal betaalt, gaat deze termijn dus direct in. Als u voor overboeking kiest, kan dit langer duren. Overboekingen gedaan in het weekend komen namelijk pas maandag binnen.

15. Hoe kan ik een artikel ruilen of terugsturen?

Kijkt u hiervoor a.u.b. op onze informatiepagina ruilen en retourneren

16. Hoe kan ik mij inschrijven op jullie nieuwsbrief?

U kunt zich als klant registeren (hiervoor hoeft u niet te bestellen) en bij de registratie aangeven dat u de nieuwsbrief wilt ontvangen. U kunt zich ook inschrijven op de nieuwsbrieflink onderaan iedere pagina.

17. Hoe kan ik mij afmelden voor jullie nieuwsbrief?

In elke nieuwsbrief staat onderaan een link waarmee u zich kunt afmelden.
Ook kunt u zich afmelden via onze afmeldpagina.

18. Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u dit als volgt opvragen (wij kennen uw wachtwoord uiteraard niet):
- Klik rechtsboven op 'inloggen'.
- Vul uw email adres in en klik op inloggen.
- U komt op een nieuw scherm waar u o.a. een link ziet staan "Uw wachtwoord vergeten?"
- Daar klikt u op, u komt dan op een nieuwe pagina waar u uw email adres kunt invullen, vul dit svp in en klik dan rechtsonder op bevestigen. U ontvangt dan een email met een link om uw wachtwoord te wijzigen.